Conferència “La naturalesa creant”

Activitat relacionada amb l’exposició “Dinàmiques fluïdes”, maap.

11.10.19

Activitat gratuïta oberta a tots els públics

Organitza: Museu de la Mediterrània i maap.

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Dinàmiques Fluïdes

La naturalesa creant és el nom de la ponència a càrrec de Lluís Auquer, que pretén il·lustrar l'evolució territorial, paisatgística, urbanística i arquitectònica que ha succeït a l'ecosistema del Baix Ter des del Paleolític fins al final del s. XIX. L'objectiu principal és donar a la llum un seguit de coneixements que plantegen causes i conseqüències sobre la història del territori.

Lluís Auquer és arquitecte fundador juntament amb Ferran Prats, del despatx AuquerPrats Arquitectures, situat a Torroella de Montgrí des de 1987. Durant més de 30 anys d'experiència en obres de rehabilitació, buscant una arquitectura integrada amb el medi ambient i amb solucions que siguin sostenibles, han acomulant material d'investigació i anàlisi sobre l'evolució territorial que ha succeït a l'ecosistema del Baix Ter.

"Dinàmiques fluïdes" maap.
Camins propers - Cicle d'Art Contemporani