Taller “La naturalesa creant”

Activitat relacionada amb l’exposició “Dinàmiques fluïdes”, maap.

12.10.19

Activitat gratuïta oberta a tots els públics

Organitza: Museu de la Mediterrània i maap.

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Dinàmiques Fluïdes

Les artistes, Duae Collective realitzaran una activitat oberta i col·lectiva on per continuar reflexionant sobre el concepte de paisatge com a resultat de la relació entre l'acció humana i l'evolució de la naturalesa tot realitzant un mapa toponímic col.lectiu on cada habitant pugui representar a partir del joc la percepció, història i visions de la pròpia relació amb el paisatge..

Duae Collective (Residentes a la Fabrica de Creació, Fabra i Coats de Barcelona) és una plataforma col·laborativa que es dedica a la investigació visual contemporània. Fundada el 2015 per Luna Coppola i Silvia Campidelli, és, alhora, un col·lectiu i una família. Les seves investigacions visuals se centren en la relació entre l'ésser humà i el medi ambient, basant les metodologies de treball en pràctiques artístiques i dinàmiques col·laboratives que amplien la varietat de temes i de llenguatges.

"Dinàmiques fluïdes" maap.
Camins propers - Cicle d'Art Contemporani