El Pessebre de Josep Mir

Visita gratuïta

Inauguració divendres 29 de novembre a les 19.00 h

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona i Robotec

Pessebre Josep Mir 10 anys
Pessebre de Josep Mir, 2018.

Ens apropem a les festes de Nadal i al Museu de la Mediterrània torna el Pessebre d’en Josep Mir. El suro, els troncs, la terra... dibuixen l’escenari inconfusible del territori del Baix Ter amb el Montgrí, el riu, les Medes i els pobles del voltant.

El pessebre del museu és possible gràcies a la iniciativa de Josep Mir, i la col·laboració de Robotec, que cada any realitza un gran esforç per sorprendre’ns amb un pessebre monumental diferent i original. Amb la seva sensibilitat i destresa pel que fa al disseny i elaboració del pessebre cada any fa les delícies de grans i petits.

Divendres
Dilluns
feb

Montgrí. Una història de gegants