Taller de cuina nadalenca

DURADA:  1 h 30 min
22.12.19

Preu: 2 € per infant. Places limitades.

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Ens endinsem en els dies de festes nadalenques i volem que els més petits de casa també participin en l’elaboració dels menús. A partir dels ingredients principals de la dieta mediterrània elaborarem unes receptes per posar a la taula aquest dies de festa.

Taller per experimentar tot manipulant els estris de cuina i els ingredients en què es basa la dieta mediterrània. Una cuina totalment adaptada al medi i que és font de salut.

Hi ha previstes dues sessions del taller: a les 10.30 h (de 3 a 5 anys) i a les 11.45 h (majors de 5 anys)

L’activitat és dins el programa Nadal al Museu!

Més informació:

Preu: 2 € per infant. Places limitades per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.

Apropa’t a la Prehistòria
24.12.19
Tallers
Cerquem els sons de la Mediterrània