Apropa’t a la Prehistòria

Nadal al Museu

DURADA:  1 h 30 min
24.12.19

Preu: 2 € per infant. Places limitades.

Edat recomanda: a partir de 6 anys

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Apropa’t a la Prehistòria

Sabeu com vivien al Cau del Duc? Voleu encendre foc com ho feien a la prehistòria? Voleu tenir una eina de sílex?

Apropeu-vos a la prehistòria amb aquesta activitat on hi haurà demostració de tall de pedra, encesa de foc i com s’utilitzaven les eines per caçar, tallar i polir.

Un matí per acostar-nos a la prehistòria i conèixer millor els primers habitants del massís del Montgrí.

L’activitat és dins el programa Nadal al Museu!

Més informació:

Preu: 2 € per infant. Edat recomanada a partir de 6 anys. Places limitades per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.

El Pessebre de Josep Mir
Nadal al Museu