Taller d’egagròpiles

DURADA:  1 h 30 min
Dilluns 30 de desembre 17:30 h

Preu: 2 € per infant. Places limitades.

Edat recomanada: a partir de 8 anys

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Taller d'egagròpiles

Sabeu que al nostre parc natural hi habiten diferents aus nocturnes? Les coneixeu?

Volem fer un taller per descobrir-vos les diferents especies que hi ha, les seves característiques i els seus cants.

A més, també investigarem la seva alimentació a partir d’egagròpiles (les regurgitacions de les aus). Amb pinces, pinzells i lupes podrem descobrir els animals dels quals s’alimenten els rapinyaires nocturnes.

Descobreix un món fascinant!

Més informació:

Preu: 2 € per infant. Edat recomanda a partir de 8 anys. Places limitades per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.

Apropa’t a la Prehistòria
24.12.19
Tallers
Cerquem els sons de la Mediterrània