Cerquem els sons de la Mediterrània

DURADA:  1 h
Dijous 02 de gener 17:30 h

Preu: 2 € per infant. Places limitades.

Edat recomanda: de 3 a 8 anys

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Cerquem els sons de la Mediterrània
cerquem sons-E.infantil
cerquem sons-E.Infantil

Us proposem una visita dinamitzada a l’exposició permanent del Museu de la Mediterrània on creareu una partitura, imaginaria, omplint un pentagrama de notes musicals mediterrànies. Les notes estaran amagades i tindran relació amb la natura, la història o la cultura mediterrània.

A través d’aquesta activitat i del joc, recorrerem l’exposició permanent del museu i donarem música i vida a aquest territori, tot prenent contacte amb l’espai humà de la Mediterrània.

Més informació:

Preu: 2 € per infant. Edat recomanda per a la visita de 3 a 8 anys. Places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.

Apropa’t a la Prehistòria
24.12.19