Explorem el riu Ter

Nadal al Museu

DURADA:  2 h
04.01.20

Preu: 2 € per infant. Places limitades.

Edat recomanada: a partir de 6 anys

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Us proposem una sortida ambiental fins al riu Ter per apropar-nos a aquest tresor que tenim al territori. Descobrirem el riu, els animals que hi viuen, les plantes que l’habiten i identificar els problemes que l’afecten.

Una activitat familiar per conscienciar-nos de la importància del riu i fomentar la seva protecció.

Més informació:

Preu: 2 € per infant. Edat recomanada a partir de 6 anys. Places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.

El Pessebre de Josep Mir
Nadal al Museu