Presentació dels Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa

divendres, 17 de gener | 19:00 h

El Museu de la Mediterrània i el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter us conviden a conèixer investigacions realitzades sobre Torroella de Montgrí i el territori més proper. A través dels Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa, any rere any, aquestes institucions doten a investigadors perquè ens descobreixin algun aspecte desconegut de la nostra història o del nostre entorn natural.

Aquest dia es donaran a conèixer públicament els guanyadors dels XII Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa, que realitzaran enguany les seves investigacions.

A la vegada presentarem l’11é volum de la col·lecció Recerca i Territori on es publicaran els treballs realitzats a partir dels XI Premis de Recerca: «Torroella contra el còlera» de Daniel Fuentes i « L’anguila europea a la plana del Baix Ter: noves eines per a una gestió sostenible de la pesca d’angules» de Lluís Zamora.

Divendres
gen