Projecte INDI

Omplim l’espai de preguntes?

Suspès
dimecres, 18 de març | 10:00 h
DURADA:  Del 18 al 23 de març

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

L’INDI és un projecte que es comença a gestar l’any 2012 a redós d’unes jornades sobre Art Jove organitzades pel Museu de la Mediterrània. Allà es va detectar la necessitat de vincular i obrir un espai per donar alternatives a la joventut per relacionar-se amb les pràctiques artístiques contemporànies.

Aquest any l’INDI arrenca amb una sessió de treball amb els i les joves que tindrà lloc a l’Espai Montgrí del Museu de la Mediterrània, amb la voluntat que durant els dies posteriors, l’espai esdevingui una àgora oberta a la participació del públic, al qual es convidarà a intervenir a partir de la proposta elaborada durant el taller.

Dimecres
mar