Visita a la Pletera

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Edat recomanada entre 6 i 12 anys

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

L’any passat es va acabar el projecte LIFE Pletera amb el qual es va restaurar un espai que havia patit unes agressions molt fortes. Segur que n’heu sentit a parlar però heu anat a fer l’itinerari de natura que s’hi ha fet?

Us proposem que ens acompanyeu a una visita a la Pletera on us descobrirem  la diversitat d’ambients costaners del Baix Ter inclosos al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Us explicarem com es formen les diferents llacunes dels aiguamolls, les seves especificitats i el valor ecològic de cadascuna.

Observarem un paisatge natural amb molt de patrimoni i amb els binocles intentarem buscar les aus que habiten la Pletera en aquesta època.

Aquesta activitat s’inclou dins el cicle “El petit museu”, activitats per realitzar en família.

Més informació:  Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat . Edat recomanada entre 6 i 12 anys.

Diumenge
mar