"Les arecàcies" de Marta Negra

Dilluns 15 de juny | 20:00 h

Inauguració divendres 28 de març a les 18.00 h

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Desplaçaments. Ressonàncies contemporànies. Marta Negre

Partint de l’encàrrec de treballar a partir d’elements o de qüestions relacionades amb l’especificitat del Museu de la Mediterrània, Marta Negre dóna forma a un projecte amb el qual es proposa indagar al voltant de les capes de memòria que conté el mateix edifici. D’aquesta manera, planteja una intervenció a l’Espai Montgrí que parteix dels rastres i indicis d’un passat, a través de documents i imatges d’arxiu, però al mateix temps, a través d’elements que encara romanen i ocupen aquest espai.

Marta Negre és la primera artista convidada a participar en el cicle Desplaçaments. Ressonàncies contemporànies

Marta Negre (Santa Coloma de Farners, 1973) és en Doctora en Belles Arts per la Universitat de Barcelona i, actualment treballa com a professora agregada del Departament d’Arts Visuals i Disseny d’aquesta mateixa universitat. Els seus treballs han estat exposats en diverses galeries (Senda Espai 292, ADN, T4, Galeria Benito Esteban, Galeria Sis, entre d’altres) i en institucions públiques i privades d’arreu (Alcalà 31, Can Palauet, Centre Cultural la Mercè, Bòlit Centre d’Art Contemporani, Arts Santa Mònica, Fundació Felícia Fuster i el Centre d’Estudis Catalans a París).

Més informació: http://www.martanegre.net/

L’exposició es podrà veure al Museu de la Mediterrània del 28 de març al 15 de juny.

Montgrí. Una història de gegants. Cartell
Montgrí. Una història de gegants
Un homenatge a l'imaginari festiu de Torroella
Del 24.08.19 al 13.04.20