Un matí a l'edat mitjana amb la Caterina i en Genís. Visita dinamitzada

DURADA:  1 h 30 min
Dijous 09 d'abril | 10:30 h

Preu: 4 € per persona

Activitat familiar recomanada per infants d’edat entre 6 i 10 anys.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Un matí amb la Caterina i en Genís

Ens acompanyeu en una nova aventura per la Torroella medieval? Voleu conèixer en Genís i la Caterina i saber com era el seu dia a dia?

Visita dinamitzada a la Torroella medieval on haurem d’ajudar a dos personatges de l’època a completar un seguit d’activitats quotidianes del seu temps. A partir d’un llistat d’encàrrecs, del joc i el treball en equip, coneixerem i aprendrem sobre l’època medieval i els indrets característics de la Torroella més singulars, la Torre de les Bruixes, la muralla, el portal de Santa Caterina, el Palau lo Mirador, la plaça de la Vila...

Preu: 4 € per persona

Inscripcions: Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat. Activitat familiar recomanada per infants d’edat entre 6 i 10 anys.

Solitud
"Solitud". Sortida literària fins a Santa Caterina
10.04.20 | 10:30 h
Seguim el rastre!
Suspès
Sortida Seguim el rastre!
12.04.20 | 10:30 h
Mina d'aigua