"Solitud". Sortida literària fins a Santa Caterina

Suspès
divendres, 10 d’abril | 10:30 h
DURADA:  3 hores i 30 minuts

Preu: 4 € per persona. Places limitades.

Inscripcions: al telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat

Recomanacions: portar bon calçat per caminar i aigua.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

«Solitud» és una de les grans obres de la literatura catalana, però el que poca gent sap és que es està inspirat en el Montgrí i, en especial, en l’ermita de Santa Caterina. Amb aquest afany de descoberta, el Museu de la Mediterrània organitza una sortida literària pel Montgrí per anar resseguint els racons i les paraules d’aquesta gran novel·la de Víctor Català.

L’excursió literària començarà al Museu de la Mediterrània al nucli de Torroella, continuarà per la creu i s’acabarà a l’ermita de Santa Caterina, l’escenari principal de la novel·la. Durant l’itinerari podrem gaudir de l’incomparable bellesa de l’Empordà i la podrem comparar amb la descripció que en fa l’autora en el primer capítol del llibre: «La pujada», entre d’altres fragments. També coneixerem una mica millor l’autora, Caterina Albert, que s’amagava sota el pseudònim de Víctor Català.

Cal portar bon calçat i aigua.

Preu: 4 € per persona

Inscripcions: Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat.

Divendres
abr