Sortida Seguim el rastre!

Setmana Santa al Museu

Suspès
diumenge, 12 d’abril | 10:30 h
DURADA:  2 hores

Preu: 4 € per persona. Places limitades.

Inscripcions: al telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat

Activitat familiar recomanada per infants d'edat entre 4 i 8 anys

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Voleu ser uns exploradors del Parc Natural? Voleu conèixer com s’han de seguir els rastres dels animals a la muntanya?

Apunteu-vos en aquesta activitat familiar on farem un itinerari en el qual investigarem quins rastres ens deixen els animals i com els hem de seguir.

Buscarem petjades, excrements i altres pistes, i a partir de l'observació, ens preguntarem com són, com viuen i què fan. Deduirem a qui pertanyen i descobrirem quins animals viuen al Parc Natural tot fent activitats en grup.

Sortida a peu des del museu fins a la falda del Montgrí. Durada: 2 hores.

Preu: 4 € per persona

Inscripcions: Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat . Activitat familiar recomanada per infants d’edat entre 4 i 8 anys.

Diumenge
abr