Visita a la Mina d’Aigua

DURADA:  40 minuts
Del 11.04.20 al 13.04.20 | 11:00 h

Preu: 4 € per persona. Places limitades.

Inscripcions: al telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat

Per motius legals els inscrits han de tenir més de 7 anys.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Mina d'aigua

L’aigua al llarg de la història sempre ha significat vida i progrés pels pobles. Tot nucli habitat ha tingut una font d’aigua al voltant de la qual s’ha originat, ha crescut i s’ha desenvolupat amb el pas del temps. Torroella de Montgrí no n’és l’excepció i al voltant de la Mina d’Aigua, de la qual la primera referència és del segle XIV, es va començar a bastir la nostra vila.

Us proposem un viatge subterrani a través de la mina d’aigua que us descobrirà prop de 130 metres de canalització i us portarà cap a un món amagat i per descobrir. Un viatge emocionant que us permetrà conèixer una mica més la història de Torroella de Montgrí.

Entreu a la Mina d’Aigua i submergiu-vos sota terra per descobrir un dels elements arquitectònics més importants del patrimoni cultural de la vila.

Preu: 4 € per persona

Inscripcions: Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat . Per motius legals els inscrits han de tenir més de 7 anys.

Dissabte
abr
Dilluns
abr

Solitud
"Solitud". Sortida literària fins a Santa Caterina
10.04.20 | 10:30 h
Seguim el rastre!
Suspès
Sortida Seguim el rastre!
12.04.20 | 10:30 h
Un matí amb la Caterina i en Genís