Visita guiada al Centre de Documentació i al Fons de Reserva del Museu

Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia

Inscripcions: cdd.canquintana@torroella-estartit.cat

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Heu utilitzat mai el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània? Voleu conèixer quins documents interessants del territori podeu consultar? I el Fons de Reserva del Museu? Sabeu quines peces s’hi conserven?

El Centre de Documentació i el Fons de Reserva del Museu de la Mediterrània us obren les portes per ensenyar tot el custodien, conserven i difonen. Una visita guiada on la responsable del Centre de Documentació us explicarà quina feina es desenvolupa, us mostrarà quins documents es poden consultar i us descobrirà com aquest equipament us pot ser d’utilitat. I on la responsable del Fons de Reserva us explicarà quines peces es guarden al museu, com es treballa la seva catalogació i com es preserven per garantir la seva millor conservació.

Inscripcions: Cal inscripció prèvia a cdd.canquintana@torroella-estartit.cat

Dimecres