El repte de la immigració

XIV Jornada de Política Internacional

DURADA:  2 h
Dissabte 07 de novembre | 11:00 h

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 30 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza:
Museu de la Mediterrània

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

XIV Jornada Política Internacional
 XIV Jornada de Política Internacional. Foto CC BY 2.0

Per fugir d’una guerra, per la crisi climàtica, per causes polítiques,... les causes són molt diverses però la conseqüència és la mateixa, immigrar cap a un lloc on poder viure. Si res no canvia al 2020 es continuarà vivint una crisi humanitària i la Mediterrània seguirà sent sinònim d’immigració i de refugiats.

A la XIV Jornada de Política Internacional volem parlar precisament sobre aquest tema. La situació de les persones refugiades és un drama en tots els sentits i ens posa a tots davant al mirall. Pels països que acullen els immigrants és un repte, des de tots els punts de vista, saber gestionar aquest drama. Estem fent les coses correctament? Sabrem aprendre dels errors? Com s’ha de combatre els nous discursos populistes?

A aquestes preguntes i moltes més intentarem posar-hi una mica de llums a la XIV Jornada de Política Internacional, el drama i el repte de la immigració.

Dissabte
nov