“Museus per a la igualtat: diversitat i inclusió”

Dia internacional dels Museus

DURADA:  Tot el dia
Dilluns 18 de maig 10:00 h

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Dia Internacional dels Museus
Exposició permanent - Primera planta

El Dia Internacional dels Museus (DIM) es celebra anualment el 18 de maig des del 1977. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) i té com objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat. Aquest any el DIM porta com a lema Museus per a la igualtat: diversitat i inclusió.

En motiu del Dia Internacional dels Museus, el Museu de la Mediterrània realitzarà un dia de portes obertes per a tots aquells que ens visitin. Però aquí no s’acaba tot, us prepararem un seguit d’activitats perquè coneixeu de primera mà la tasca del Museu de la Mediterrània.