Memòria fotogràfica a la web

Documentem fons d'imatges del museu des de casa

CONTACTA AMB NOSALTRES

Si alguna persona té fotografies, principalment antigues, de Torroella, l’Estartit, poblacions veïnes i vol fer-ne cessió/donació pot contactar amb el CdD

Centre de Documentació

cdd.canquintana@torroella-estartit.cat

Memòria fotogràfica

Memòria fotogràfica és un projecte coordinat des del Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània que té com a objectiu documentar millor les fotografies que guardem en el nostre centre. Ajuda’ns a identificar llocs, persones i activitats del passat del nostre fons fotogràfic. Us convidem a participar en aquesta acció per fer més gran la nostra memòria històrica.

Imatges cedides per Maria Riera Masó i la família Riera-Busquets

Ara us presentem un seguit d’imatges, cedides per la Maria Riera Masó i la família Riera-Busquets. El fons consta de 108 imatges de Torroella i l’Estartit de la primera meitat, aproximadament, del segle XX. La temàtica de la col·lecció és força variada, des d’imatges de territori fins a imatges de grups d’alumnes a les escoles.

Ens sabríeu dir quines persones hi apareixen? Quin any podria ser? A quin lloc estan fetes?

PAS A PAS

• Observa les imatges (si prems a sobre, se’t fan més grans)
  • Si identifiques algun element de la imatge, ves al formulari (a sota les imatges)
  • En el formulari, anota el número de la imatge de la qual ens vols dir alguna cosa (si poses el cursor sobre la fotografia, t’apareixerà el seu número) i omple el formulari amb les informacions que ens vols aportar.
  • Clica a enviar
  • Envia un formulari per imatge que ens vols documentar

ÀLBUM D'IMATGES

Més imatges

Què ens vols explicar d'aquesta imatge?

Moltes gràcies per la vostra aportació!