El Ter, un riu mediterrani

DURADA:  1 h i 30 min
Del 18.07.20 al 29.08.20 | 10:30 h

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Cal fer la reserva abans de les 21h del dia anterior a la visita.

Indicacions: cal portar roba i calçat adequat per caminar i aigua.

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

El Ter, un riu mediterrani
Coneix el riu

Ens acostem fins al riu Ter per fer un itinerari que ens portarà a conèixer el tram baix del riu abans de la seva desembocadura i un dels espais inclosos dins el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter. Veurem les principals característiques del curs baix del riu. Observarem la diversitat de la vegetació del bosc de ribera i la seva funció. Amb l’ajuda dels binocles buscarem alguns éssers vius que viuen al Ter com ocells o tortugues i descobrirem la seva interacció amb el medi. Vine i coneix la vida d’un riu mediterrani.

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
Dissabte
ago