Un mosaic de paisatges

DURADA:  2h i 30 min
Del 14.07.20 al 25.08.20 | 09:00 h

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Cal fer la reserva abans de les 21h del dia anterior a la visita.

Indicacions: Sortida amb dificultat mitjana, desnivell de 225 metres. Cal portar roba i calçat adequat per caminar, i aigua.

Punt de trobada: Davant església de Santa Anna, L'Estartit.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Un mosaic de paisatges

Us acompanyem a conèixer l’espai natural restaurat de la Pletera, unes llacunes costaneres situades entra la platja de l’Estartit i els camps de conreu de les Deveses. Entre 2014 i 2018 s’hi va dur a terme el projecte Life Pletera en el que es va desurbanitzar i restaurar la maresma.

A través d’un itinerari de natura pensat per a tota la família descobrireu  la diversitat d’ambients costaners del Baix Ter inclosos al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Us explicarem com es formen les diferents llacunes dels aiguamolls, les seves especificitats i el valor ecològic de cadascuna. També observarem un paisatge natural amb molt de patrimoni i amb els binocles intentarem buscar les aus que habiten la Pletera en aquesta època.

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
ago
ago