Llums i sons de la Pletera

Visita guiada familiar

Finalitzat
DURADA:  1 h i 30 min
Del 13.07.20 al 31.08.20

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Cal fer la reserva abans de les 14h del dia de la visita.

Indicacions: Cal portar roba i calçat adequat per caminar, aigua i s'aconsella repel·lent de mosquits.

Punt de trobada: La Pletera, rotonda del carrer Romaní - L'Estartit.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Llums i sons a la Pletera
Aiguamolls del Baix Ter

Us acompanyem a conèixer l’espai natural restaurat de la Pletera, unes llacunes costaneres situades entra la platja de l’Estartit i els camps de conreu de les Deveses. Entre 2014 i 2018 s’hi va dur a terme el projecte Life Pletera en el que es va desurbanitzar i restaurar la maresma.

A través d’un itinerari de natura pensat per a tota la família descobrireu  la diversitat d’ambients costaners del Baix Ter inclosos al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter. Us explicarem com es formen les diferents llacunes dels aiguamolls, les seves especificitats i el valor ecològic de cadascuna. També observarem un paisatge natural amb molt de patrimoni i amb els binocles intentarem buscar les aus que habiten la Pletera en aquesta època.

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
ago
ago