Capvespre al Castell

DURADA:  2h i 30 min
Del 15.07.20 al 26.08.20

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Es pot fer reserva fins a 1h abans de la visita.

Indicacions: Sortida amb dificultat mitjana, desnivell de 300 metres. Cal portar roba i calçat adequat per caminar, i aigua.

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Capvespre al castell
Castell del Montgrí - torre sud est
Castell del Montgrí

Voleu viure un capvespre diferent des d’un dels miradors més excepcionals de l’Empordà? Pugueu fins al Castell del Montgrí per descobrir la història de l’edifici i els seus protagonistes. Veureu de ben a prop com és una fortalesa medieval i des de dalt les torres coneixereu els trets més significatius del paisatge del Baix Ter i el Parc Natural.

Aprofiteu aquesta excursió per contemplar un territori únic amb uns colors i unes llums singulars. Vine fins al Castell i gaudeix de l’Empordà a vista d’ocell!

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.