Un matí a l’edat mitjana

Visita guiada familiar

DURADA:  1 hora
Del 17.07.20 al 28.08.20 | 11:00 h

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Es pot fer la reserva fins a una hora abans de l'inici de la visita.

Indicacions: Edat recomanada de 6 a 12 anys.

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Un matí a l'edat mitjana
Torroella de Montgrí - Plaça de la Vila
Vesteix la Caterina i en Genís

Veniu a conèixer en família la Torroella medieval d’una manera diferent. Hem gammificat la visita al nucli antic de la vila i amb l’ajuda de la Caterina i en Genís, dos germans que van viure a Torroella durant l’edat mitjana, descobrireu la muralla, la torre de les Bruixes, el portal de Santa Caterina, l’església de Sant Genís, el Palau Lo Mirador o la plaça de la Vila. Tot reproduint la vida d’aquests dos infants aprendreu que feien els nens a l’edat mitjana, com es treballava o que es menjava, en definitiva veureu com era la vida a la Torroella de fa més de 600 anys.

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.