PALMIRA AL BAIX TER

DURADA:  1 hora
Divendres 21 d'agost | 20:00 h

Activitat gratuïta

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Capvespres musicals 2020
Any Jaquetti
Palmira al Baix Ter

Entre el desembre de 1927 i el setembre de 1930 l'escriptora i folklorista Palmira Jaquetti, de qui enguany commemorem el 125è aniversari del naixement, va visitar les poblacions de Torroella, l'Estartit, Verges, Pals, La Tallada, Jafre, Tor i Canet. Hi va entrevistar desenes d’àvies i d'avis que li van cantar més d'un centenar cançons tradicionals d'aquests indrets, i ho va recollir tot en uns dietaris per a l'Obra del Cançoner Popular de Catalunya.

L'espectacle PALMIRA AL BAIX TER, produït per Bubulina Teatre, fa un recorregut pel territori i les cançons del Baix Ter de la dècada de 1920, que tornaran a sonar gairebé un segle després.

Fitxa artística:

Elisenda Rué, cantatriu

Izan Rubio, guitarra i arranjaments

Jordi Lara, guió i direcció

L'assistència al concert comportarà complir totes les mesures vigents de seguretat i higiene per a la prevenció de la covid19