Què és una platja?

El Petit Museu

diumenge, 25 d’octubre | 11:00 h
DURADA:  1:30 hores

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 15 persones). Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Edat recomanada: Entre 6 i 12 anys

Què és una platja? Us heu plantejat mai com es forma una platja, quins animals hi viuen o simplement com és una platja a l’hivern?

Us convidem a un taller familiar on us parlarem de l’origen de les platges, de la seva flora i fauna, de contaminació, de canvi climàtic i de la nostra percepció de la platja al llarg de l’any.

Per grups analitzarem la composició de la sorra i hi farem recerca dels elements que porta la platja. Us animeu a descobrir la platja més enllà de l’estiu?

Aquesta activitat s’inclou dins el cicle “El petit museu”, activitats per realitzar en família

Diumenge
oct