Un matí a l'edat mitjana amb la Caterina i en Genís

Visita dinamitzada

Suspès
dissabte, 14 de novembre | 11:00 h

Preu: 5€ per persona

Activitat familiar. Recomanada per infants d’edat entre 6 i 10 anys.

Inscripcions: Activitat amb places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat .

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Ens acompanyeu a una nova aventura per la Torroella medieval? Descobriu en família la Torroella més medieval de la mà d'en Genís i la Caterina?

Us proposem una visita dinamitzada a la vila medieval de Torroella, on us tocarà ajudar dos germans, la Caterina i en Genís, a completar un seguit d’activitats quotidianes del seu temps. A partir d’un llistat d’encàrrecs, d'un joc i del treball en equip, coneixerem i aprendrem sobre l’època medieval i els indrets característics de la Torroella més singulars, la Torre de les Bruixes, la muralla, el portal de Santa Caterina, el Palau lo Mirador, la plaça de la Vila...

Tot resseguint la vida de la Caterina i en Genís aprendreu què feien els nens a l’edat mitjana, com es treballava o que es menjava, en definitiva veureu com era la vida a la Torroella de fa més de 600 anys.

Dissabte
nov