La pedra seca al Montgrí

Suspès
diumenge, 29 de novembre | 10:00 h
DURADA:  3 hores

Activitat gratuïta amb aforament limitat (màxim 20 persones)Cal inscripció prèvia 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Punt de trobada: Restaurant Ca la Montserrat

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona
Col·labora pel paisatge

El Massís del Montgrí és un gran desconegut. Si ens hi endisem, a l'interior del massís trobarem tresors que han escapat de la majoria de la gent. Un d'ells és el ric patrimoni de pedra seca que s'hi conserva, cabanes, aixarts, forns de calç,…

Us proposem una petita ruta per la zona de les Dunes per descobrir aquesta riquesa. Visitarem la barraca d'en Xeu, la font d'en Reixaquet, l'aixart d'en Busqueta,… i tot això descobrint el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.

Diumenge
nov