Creant amb el sol

Taller d'iniciació a la cianotípia a càrrec de Valérie Prot

ds. 01.05.21

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180. Cal fer la reserva abans de les 21h del dia anterior a la visita.

Punt de realització del taller: Museu de la Mediterrània.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

S'aplicaran totes les mesures de seguretat i higiene en vigor en el moment de realitzar l'activitat

El taller Creant amb el sol proposa una aproximació a un dels processos fotogràfics més antics: la cianotípia. A partir del projecte Protect the sea de Valérie Prot -en el qual l'artista utilitza aquesta tècnica per a la realització de les seves fotografies-, treballarem amb objectes per construir les nostres pròpies composicions, aprendrem a aplicar l'emulsió sobre el paper, explorarem els temps d'exposició al sol i experimentarem a través de la realització dels nostres propis fotogrames.

El taller inclou tot el material necessari i no requereix experiència ni coneixements previs en fotografia.

Dissabte
Dissabte
La viatgera de la Mediterrània. Visita familiar teatralitzada al Museu de la Mediterrània
ds. 30.03.24 | 11:00 h