Relats de gent i d'aigua

Activitat Calidoscopi

Finalitzat
DURADA:  1 hora
Divendres 16 d'abril | 19:00 h

Activitat amb aforament limitat ( màxim 40 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza:
Museu de la Mediterrània

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Xavier Cortadellas, escriptor i editor, ens vindrà a parlar de relats de gent i d’aigua al Baix Ter. Estancada en gorgues, llones, estanyols o aiguamoixos i en tants altres noms de les aigües mortes; viva, en els reixorts, en el Ter, el Daró i tants altres rius, torrents, comalades, recs i rieres que baixen de les Gavarres o de tantes altres muntanyes costaneres o del rerepaís, sovint aquesta aigua trenca motes, cursos i lleres, inunda camps i terres planes, i deixa el país “enaigat”.

Una activitat que s’inclou dins les accions paral·leles de l’exposició audiovisual "Calidoscopi" de l’Antoni Martí i en Quim Paredes.

Visita guiada a l'exposició
Visita guiada a l'exposició