Camins d'aigua

Activitat Calidoscopi

dissabte, 17 d’abril | 10:00 h
DURADA:  3 hores

Activitat amb aforament limitat ( màxim 20 persones). Cal inscripció prèvia fins a 24h abans de la realització de l'activitat.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Lloc de trobada: A Colomers, al Parc del Ter.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza:

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Diputació de Girona

Salvador Vega ens acompanyarà a una sortida guiada per un dels trams baixos del riu Ter. Descobrirem la presa de Colomers, ens endinsarem en el patrimoni natural de l’Illa d’Avall de Jafre i acabarem a la vila de Verges. Una passejada, amb vehicles particulars, que ens portarà a resseguir camins d’aigua del Baix Ter, i veure com la societat s’ha anat adaptant a viure a prop d’un curs fluvial, com ens apropàvem antigament al riu, com l’aprofitàvem i quins recursos en traiem actualment. Un viatge a través del Ter però també a través de la història i la seva gent.

Dissabte

Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h