"Àrtemis", de Carla Montoto

Del 30.06.21 al 26.07.21

Organitza: Amics de la Fotografia de Torroella

Col·labora: Museu de la Mediterrània

"El que més desitjaria, el que em donaria pau, és que algú em mirés i em digués que existeixo".  Així comença el text d’Anna Carboneras que acompanya aquesta exposició de fotografies en color de Carla Montoto. Les imatges representen la recerca de la idea d'Àrtemis, la deessa grega del món salvatge que viu apartada de la civilització, a partir de captures gairebé abstractes del món natural. És una recerca introspectiva, de qui som quan som sense la mirada dels altres i de l’anhel d’aquesta mirada que acaba essent alliberadora.

Carla Montoto (Barcelona, 1979) és una fotògrafa autodidacta de vocació tardana. Llicenciada en economia i direcció d’empreses, va reprendre la seva passió de joventut per la fotografia després de la maternitat i des de 2014 ha treballat en projectes fotogràfics personals que ha exposat en els darrers anys principalment a les comarques gironines. Actualment resideix a l’Empordà.

La seva aproximació a la fotografia té dos vessants diferenciats: per una banda, l’exploració de les psicologies humanes a través de retrats d’estil documental en blanc i negre i, per l’altra, un treball més oníric, generalment en color, amb el qual fa un exercici d'introspecció i cerca la mirada externa.

Dimecres
jun