40 anys de Continuïtat

Mostra de Cinema Etnogràfic

dimecres, 28 de juliol | 21:30 h

Activitat amb aforament limitat. Cal inscripció prèvia.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània, via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

L’any 1981 naixia l’Agrupació Sardanista Continuïtat amb la voluntat de fer cursets per a l’ensenyament de la sardana a Torroella de Montgrí. Amb els anys, el grup va créixer amb colles sardanistes, esbart dansaire i amb diferents projectes cada vegada més grans i importants.

Ara, en motiu del 40è aniversari, s'ha realitzat aquest document que vol ser un breu recorregut per alguns dels espectacles més rellevants de les quatre dècades de l’Associació Sardanista Continuïtat: Trencats i Seguits, La Punyalada, Torroella 1900, Fills del mar, Inaudit Vicenç Bou.

Dimecres
Església romànica de Sant Joan de Bellcaire | © Museu de la Mediterrània
Romànic al Baix Ter
Sant Joan de Bellcaire