Sortida al Ter Vell

22.01.22

Preu: activitat gratuïta

Aforament limitat (màxim 20 persones) Cal inscripció.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Punt de trobada: Pont del Ter Vell (davant la platja)

Organitza: Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis i Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

La Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis i el Museu de la Mediterrània us proposem una sortida a la zona del Ter Vell.

Aquest és un espai que el mes de novembre de 2021 va patir un greu incendi que va destruir una part important d’aquesta zona tant emblemàtica del Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter, qualificada com a reserva parcial.

Ara, dos mesos i mig després, us proposem una sortida de la mà de Xavier Quintana, el director de la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis. Amb ella observarem quina afectació ha tingut l’incendi, explicarem l’impacte que haurà tingut sobre les aus que hivernen en aquesta zona d’aiguamolls i la flora que hi havia (canyís, salicòrnies, joncs i tamarius). I finalment parlarem de com s’encara la regeneració d’un indret tant fràgil i divers.

Dissabte
gen

Dissabte
gen