Fer de Músic – Ofici: Director!

Projecte de recuperació de la memòria oral de músics de cobles orquestres

Divendres 25 de febrer | 19:00 h

Aforament limitat segons les restriccions del moment. Cal inscripció.

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Inscripció: Al Museu de la Mediterrània via correu electrònic a l'adreça museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972755180

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Us convidem a la presentació del Fer de Músic 2021. En aquesta edició us mostrarem dues de les quatre entrevistes enregistrades el 2021. Dues entrevistes que tenen com a denominador comú que els protagonistes són dos històrics directors de cobles orquestres.

Per acompanyar la jornada realitzarem una taula rodona amb la presència de Martí Camós (Director d'Els Montgrins), Josep Cassú (Ex-Director d’Els Montgrins i de la Principal de la Bisbal) i Francesc Cassú ( Director de la Principal de la Bisbal) i amb Francesc Sànchez com a moderador.

Una taula rodona per parlar de la tasca de director de les cobles orquestres, amb anècdotes i històries compartides entre els músics.

Divendres
feb

Sortida al Ter Vell
Sortides pel Baix Ter