Visita guiada al Centre de Documentació i al Fons de Reserva

Setmana de la natura

dijous, 26 de maig | 17:00 h
DURADA:  1 hora

Activitat gratuïta amb aforament limitat.

Cal inscripció prèvia abans del 25 de maig a cdd.canquintana@torroella-estartit.cat

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Organitza: Museu de la Mediterrània i Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Voleu conèixer quins fons, quins documents i objectes podeu trobar al Centre de Documentació i al Fons de Reserva del Museu de la Mediterrània? Heu utilitzat mai el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània? Sabeu com s’hi treballa? Voleu conèixer quins documents i peces podeu consultar relacionades amb el Parc Natural?

Amb motiu de la Setmana de la Natura (22 de maig al 5 de juny) el Centre de Documentació i el Fons de Reserva del Museu de la Mediterrània obrim les portes a la ciutadania i ensenyem tot el que custodiem, conservem i difonem relacionat amb el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter. En aquesta visita, la responsable del Centre de Documentació us explicarà quina feina es desenvolupa, us mostrarà quins documents es poden consultar i us descobrirà com aquest equipament us pot ser d’utilitat. I la responsable del Fons de Reserva us ensenyarà totes les peces que custodiem al Museu de la Mediterrània lligades al fons de reserva de l'àmbit de les ciències naturals.

L'activitat és gratuïta, però requereix d'inscripció prèvia abans del 25 de maig a cdd.canquintana@torroella-estartit.cat.

Dijous
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h