Càritas Baix Ter, de Jordi Bellapart

Dimecres 13 de juliol | 21:30 h

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Un documental que ens mostra com treballa, en temps de pandèmia, una organització com Càritas. El film, amb una clara vocació d’homenatge a l'organització, ensenya com és Càritas Baix Ter a través del personal tècnic i del voluntariat que hi participa. Així, podem descobrir el seu dia a dia amb els testimonis dels qui dediquen una part del seu temps a mirar d’ajudar i alhora veure com ho acullen els receptors d’aquesta dedicació.

El director de l'audiovisual és Jordi Bellapart

12 Mostra de Cinema Etnogràfic

La Mostra de Cinema Etnogràfic és una activitat que el Museu de la Mediterrània organitza com a antena de l'Observatori del Patrimoni Etnològic de Catalunya (OPEI). La mostra presenta, en un format multiseu a diferents localitats de Catalunya, produccions audiovisuals relacionades amb la recerca i el patrimoni etnològic en general que combina filmacions amateurs antigues amb documentals i pel·lícules de ficció, totes sota el denominador comú de ser, d’una manera o altra, testimonis de formes de vida que es donen en la nostra societat. Alhora, la mostra també pretén il·lustrar com en les últimes dècades l’audiovisual ha penetrat en l’etnografia i vol posar de relleu com la recerca etnològica s’ha servit de l’audiovisual per documentar i explicar allò que ha investigat.

Dimecres
jul

Apropa’t a la Prehistòria | © Gerard Cruset
Apropa't a la prehistòria