Apropa't a la prehistòria

Finalitzat
DURADA:  1:30 hores
Dissabte 02 de juliol | 10:00 h

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Places limitades. Cal inscripció prèvia: museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972 75 51 80

Taller familiar, a partir de 6 anys

Lloc de trobada: Plaça de l'església. Gualta

Organitza: Museu de la Mediterrània - Museu de Suport Territorial-Baix Ter

Col·labora: Ajuntament de Gualta

Taller d'experimentació dels processos tecnològics paleolítics on es presenten materials que els neandertals utilitzaven per produir eines, mitjançant una demostració de talla de pedra i encesa de foc. L’activitat té com a eix central la difusió del patrimoni arqueològic provinent del jaciment del Cau del Duc i permet donar a conèixer la vida dels humans del paleolític que van habitar el territori del Montgrí i el Baix Ter. Els participants podran experimentar la utilitat de les eines utilitzant reproduccions d’aquestes per diferents tasques, com tallar pell i polir fusta.

Aquesta activitat forma part del II Cicle de "Sortides pel Baix Ter", un programa d'activitats per descobrir la natura, la cultura i la història a través del patrimoni de diferents municipis del Baix Ter.

Apropa't al Baix Ter - Inscripció

Dissabte
jul

Gratuït
Finalitzat

EL JOGLAR, d'Arnau Tordera
Capvespres Musicals
18.08.22 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D | © Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D
20.08.22 | 11:00 h
Museu de la Mediterrània
Anellament ocells
Què ens expliquen els ocells?
27.08.22 | 10:00 h
Ciència Ciutadana. Fartet 4 | © CELM
Aprèn a conèixer el fartet
Ciència ciutadana