Seguim el rastre!

Finalitzat
DURADA:  2h
Dissabte 09 de juliol | 10:00 h

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Places limitades. Cal inscripció prèvia: museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972 75 51 80

Taller familiar, a partir de 5 anys

Lloc de trobada: Plaça de l'Ajuntament. Palau-sator

Organitza: Museu de la Mediterrània - Museu de Suport Territorial-Baix Ter

Col·labora: Ajuntament de Palau-sator

Seguirem un itinerari en el que investigarem quins rastres ens deixen els animals. Buscarem petjades, excrements i altres pistes, i a partir de l’observació, ens preguntarem com són mitjançant el treball en grup. Deduirem a qui pertanyen i descobrirem quins animals viuen al Parc Natural.

Començarem amb una presentació dels diferents vertebrats que viuen al territori, i els rastres que ens poden deixar per poder esbrinar qui viu en aquesta zona. En grup seguirem un itinerari on hauran d'anar anotant totes les senyals que ens poden determinar l'existència d'un animal. A partir de les dades obtingudes parlarem de l'estat de l’entorn proper i de possibles problemàtiques.

Aquesta activitat forma part del II Cicle de "Sortides pel Baix Ter", un programa d'activitats per descobrir la natura, la cultura i la història a través del patrimoni de diferents municipis del Baix Ter.

Apropa't al Baix Ter - Inscripció

Dissabte
jul

Gratuït
Finalitzat

EL JOGLAR, d'Arnau Tordera
Capvespres Musicals
18.08.22 | 20:00 h
Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D | © Museu de la Mediterrània
Patrimoni en 3D
20.08.22 | 11:00 h
Museu de la Mediterrània
Anellament ocells
Què ens expliquen els ocells?
27.08.22 | 10:00 h
Ciència Ciutadana. Fartet 4 | © CELM
Aprèn a conèixer el fartet
Ciència ciutadana