Què ens expliquen els ocells?

Sortides pel Baix Ter

Finalitzat
DURADA:  2h
Dissabte 27 d'agost | 10:00 h

L'activitat es portarà a terme amb totes les mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19 que estiguin en vigor en el moment de realitzar-la.

Places limitades. Cal inscripció prèvia: museu@torroella-estartit.cat o al telèfon 972 75 51 80

Adreçada al públic familiar

Lloc de trobada: davant el cementiri de Fontanilles

Organitza: Museu de la Mediterrània - Museu de Suport Territorial-Baix Ter

Col·labora: Ajuntament de Fontanilles

Afegir al calendari

Es realitzarà una sessió d'anellament científic d'aus. L'anellament d'ocells és una tècnica utilitzada en l'estudi dels ocells salvatges que consisteix en afegir una petita etiqueta de metall o plàstic, amb un codi numèric, a les seves potes o ales. D'aquesta manera, diversos aspectes de la vida dels ocells poden ser estudiats gràcies a la possibilitat de retrobar el mateix individu anellat. Alguns d'aquests aspectes poden ser: migració, longevitat, mortalitat, estudis de població, territorialitat, comportament alimentari i altres aspectes que són estudiats pels ornitòlegs. Amb l’anellament d’ocells podem conèixer millor els ocells del nostre territori i la seva vida. Ens hi voleu acompanyar?

Aquesta activitat forma part del II Cicle de Sortides pel Baix Ter, un programa d'activitats per descobrir la natura, la cultura i la història a través del patrimoni de diferents municipis del Baix Ter.

Apropa't al Baix Ter - Inscripció

Dissabte