(In) Judicis de Màrius Brossa

Finalitzat
Del ds. 29.10.22 al dl. 28.11.22

Organitza: Ajuntament de Torroella de Montgrí

Col·labora: Museu de la Mediterrània, Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya

L'Ajuntament de Torroella de Montgrí organitza al Museu de la Mediterrània l'exposició de pintures (In) Judicis de Màrius Brossa. Les obres que es podran veure a l'Espai Montgrí són nascudes durant el desenvolupament del judici als líders del procés independentista català entre el febrer i l'octubre del 2019.

Màrius Brossa (Barcelona, 1950). Inicia la seva formació a l’Escola d’Arts Aplicades i Oficis Artístics de Barcelona. Més tard, estudia Prehistòria i Història Antiga a la Universitat de Barcelona. Paral·lelament, realitza els seus primers treballs fotogràfics, dedicats sobretot al retrat d’estudi. Artista inquiet, ha realitzat també escenografies teatrals, col·laboracions en espectacles de música i dansa, curt metratges i vídeos.

D’altra banda, les seves pintures s’han exhibit en diverses exposicions, entre les quals destaquen Pintures (Centre Cívic Casa Groga. Barcelona, 1996); Apunts (El Raval. Barcelona, 1997); De persona a persona (Estudi. Barcelona, 1998); Portals (Centre d’Arts i Lletres Marià Manent. Premià de Mar, 1999); Ioka (Caja de Ahorros de Navarra. Barcelona, 1999) i A Homenatge a B (Centre d’Arts i Lletres Marià Manent. Premià de Mar, 2001).

Dissabte
oct