Rere el silenci, de Pau Vilanova

Del dt. 31.01.23 al dl. 27.02.23

Organitza: Foto Torroella

Amb el suport de: Ajuntament de Torroella, Diputació de Girona, INSPAI (Centre de la Imatge Diputació de Girona)

Col·labora: Museu de la Mediterrània

"Rere el silenci" vol posar en valor la fauna salvatge que habita al cor dels nostres boscos, a les faldes de les muntanyes pirinenques i a la plana empordanesa. Amb aquest treball fotogràfic, fruit de la dedicació, passió i estima vers totes les formes de vida animal, es busca reflexionar i interpel·lar l'espectador sobre el significat que tenen per a nosaltres aquells éssers vius amb qui convivim. Alhora, aquestes instantànies, ens conviden a descobrir la bellesa oblidada de les vides que s'amaguen rere l'espera meditada i la contemplació silenciosa.

Biografia

Pau Vilanova (Vilanant, 1988) és infermer de professió i, sempre que pot, fotògraf de fauna salvatge. Té un especial interès en els mitjans i grans mamífers dels nostres entorns rurals. La seva obra fotogràfica pivota sobre el silenci, la paciència i l’empatia cap a altres espècies, tres pilars en perill d'extinció que considera fonamentals, no només per a tots els amants de la natura, sinó també per evolucionar cap a una societat més sana.

Imaginem Torroella de Montgrí
Desenvolupaments urbans amb criteris de sostenibilitat: noves proximitats i habitatge col·lectiu
Del ds. 04.02.23 al dl. 13.02.23
Espai Montgrí