No tenim planeta B - GESTIÓ DE COSTES

Cicle conferències

dijous, 9 de març | 19:00 h
DURADA:  1 hora

Organitza: Museu de la Mediterrània i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis

Col.labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Conferència sobre GESTIÓ DE COSTES a càrrec de José Antonio Jiménez, del Laboratori d’Enginyeria Marítima de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech.

El dijous 9 de març hem convidat en José Antonio Jiménez, del Laboratori d’Enginyeria Marítima de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech, per tal que ens parli de la gestió de costes. Amb la pujada de la temperatura, la costa serà una de les parts del nostre país que es veurà més afectada i patirà majors conseqüències. Quines previsions hi ha? Com s'està treballant per mitigar aquest futur?

Les següents conferències seran:

• Dijous 23 de març, 19h. Tema Mobilitat. Conferència a càrrec de Josep Pujol - Oficina Comarcal de Transició Energètica del Baix Empordà
  • Dijous 30 de març, 19h. Tema Gestió hídrica i territorial. Conferència a càrrec de Gabriel Borràs - Oficina Catalana del Canvi Climàtic. Generalitat de Catalunya

El Museu de la Mediterrània i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis uneixen esforços per sensibilitzar i conscienciar sobre temes i problemàtiques ambientals, aprofundint en el seu coneixement amb base científica. Per aquest motiu hem programat el cicle de conferències No tenim planeta B amb la intenció d’aportar informació i dades objectives de la mà de veus expertes en les diferents matèries.

No tenim planeta B és un cicle de conferències on volem propiciar una reflexió sobre el nostre model de desenvolupament i plantejar diferents propostes sobre com transformar-lo perquè sigui sostenible i permeti que totes les persones puguin viure dignament sense comprometre el benestar de les generacions futures.

Dijous
mar