"Pep Ventura. Del mite a la realitat"

Presentació del llibre de Jaume Nonell

divendres, 21 d’abril | 19:00 h

Organitza: Editorial Gavarres

Col·labora: Museu de la Mediterrània, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

"Pep Ventura. Del mite a la realitat" és el fruit d’un intens treball de recerca, fet gairebé un segle més tard que el primer intent d'escriure'n una biografia, a partir d’informació recollida arreu, sobretot als arxius figuerencs. I malgrat la dificultat d’omplir certs buits o de comprovar alguns fets relacionats amb la seva vida, Nonell ha volgut separar el gra de la palla –que és molta– i acceptar o rebutjar el que s’ha escrit sobre la biografia de Pep Ventura i aportar-ne noves dades, algunes d’inèdites.

A l’acte hi intervindran Jaume Nonell, autor del llibre; Anna Costal, musicòloga i autora del pròleg; Jordi Molina, intèrpret de tenora i compositor. Presentarà l’acte Àngel Madrià, director de l'Editorial Gavarres.

Durant l’acte hi haurà l’actuació de quatre tenores que interpretaran cinc peces de Pep Ventura.

Divendres
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu
dj. 09.05.24 | 17:00 h