No tenim planeta B - ENERGIA

Cicle conferències

dijous, 23 de novembre | 19:00 h
Durada: 1 hora

Organitza: Museu de la Mediterrània i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis

Col.labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Conferència sobre ENERGIA- "El futur de l’energia", a càrrec d'Antonio Turiel, Institut de Ciències del Mar – CSIC

El Museu de la Mediterrània i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis uneixen esforços per sensibilitzar i conscienciar sobre temes i problemàtiques ambientals, aprofundint en el seu coneixement amb base científica. Per aquest motiu hem programat el cicle de conferències No tenim planeta B amb la intenció d’aportar informació i dades objectives de la mà de veus expertes en les diferents matèries.

No tenim planeta B és un cicle de conferències on volem propiciar una reflexió sobre el nostre model de desenvolupament i plantejar diferents propostes sobre com transformar-lo perquè sigui sostenible i permeti que totes les persones puguin viure dignament sense comprometre el benestar de les generacions futures.

Dijous