Taller de cistelleria

dissabte, 2 de desembre | 11:00 h
Durada: 90 minuts

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Xarxa de Museus d'Etnologia de Catalunya, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Voleu fer un element de decoració nadalenca amb fibres naturals i amb la tècnica apresa d'una artesà? Acompanyeu-nos al taller de cistelleria que presentem al Museu de la Mediterrània.

De la mà d'uns artesans professionals i de Torroella de Montgrí us convidem a participar a un taller de cistelleria. que aproparà a tothom qui ho vulgui provar, de forma creativa, el món de la cistelleria a través d'un material autòcton com és el vímet fresc. Aprendrem a teixir una fulla de vímet i amb ella farem elements de decoració nadalenca per casa.

La Magda i en Josep, de Tramats, ens ensenyaran quins són els materials que podem trobar al costat de casa per treballar, i quina tècnica fer servir per deixar anar la nostra imaginació i crear objectes de decoració.

Tardor d’artesania i museus

Aquesta activitat forma part del cicle “Tardor d’artesania i museus”, que organitza la Xarxa de Museus d’Etnologia de Catalunya (XMEC). Vuit dels tretze museus que formen part de la Xarxa presenten un programa conjunt que inclou 9 activitats diferents, entre les que s’hi poden trobar tallers, visites, trobades, exposicions, monogràfics... Totes elles tindran un denominador comú: el vincle amb l’artesania i amb el col·lectiu artesà del territori on es troben. El cicle començarà aquest setembre i s’allargarà fins al desembre.

Podeu consultar totes les activitats del cicle "Tardor d’artesania i museus" a l'enllaç

Dissabte
des