Taller atrapa-somnis mariner

Activitat de l'exposició "Nanses i pescadors"

Finalitzat
dl. 29.07.24
Durada: 50 minuts

Durada: 50 minuts

Preu: 5€

Recomanacions: Per a totes les edats a partir de 5 anys (els menors d'edat han d'anar acompanyats d'un adult)

Inscripcions: Aforament limitat a 15 assistents. Cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o el correu museu@torroella-estartit.cat.

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Compartir

El món de la mar està ple d’històries, llegendes i mitologies que han viatjat al llarg del temps i ens han fet somiar. Ara us volem ajudar a capturar-les. Per això, de la mà dels cistellers Josep Mercader i Magda Martínez, us ensenyarem a fer un atrapa-somnis mariner.

Mitjançant la tècnica de l’elaboració de la tapa d’una nansa, que consta d’un anell fet amb vímet i una xarxa feta amb fil de cànem lligat amb nusos mariners, construirem el nostre atrapa-somnis.

Aquesta activitat forma part de l'exposició Nanses i Pescadors. La mostra és fruit de la tasca de recerca i recopilació realitzada per Josep Mercader, cisteller de Torroella de Montgrí. Al llarg de més d'una dècada, ha documentant nanses i estris de pesca per tot el litoral català, des de l’Ebre fins a la Catalunya Nord.

Dilluns
29
jul
Dilluns
29
jul
Activitats relacionades
sargantana
Actual
La sarganta cendrosa: un tresor a les dunes de Pals
Conferència a càrrec de Fèlix Amat
dv. 19.09.25 | 18:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Pesca científica
Actual
Taller de pesca científica al riu Ter
ds. 20.09.25 | 10:00 h
Activitats
Ciència Ciutadana. Fartet 4 | © CELM
Actual
Ajuda’ns a saber la salut del fartet de La Pletera
Ciència ciutadana
ds. 27.09.25 | 09:00 h
Activitats
taller laura bergillos
Actual
Jocs de transparències
Taller per a públic familiar
ds. 11.10.25 | 11:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Tast de museu
Actual
Beu-te el Museu!
Museu de la Mediterrània i Celler Mas Oller
dv. 17.10.25 | 19:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats
Bany de so
Actual
Bany de so
Museus. Espais de Benestar
dg. 19.10.25 | 11:00 h
Museu de la Mediterrània
Activitats