Organitza: Museu de la Mediterrània i Atzagaia
Col·labora: Ajuntament de Torroella de Montgrí, Diputació de Girona, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
La Iulia va venir de Roma a viure al Baix Ter fa 2.200 anys. Aquí hi vivien els ibers, els vols conèixer?
A través de les aventures de la Iulia descobrirem com vivien ibers i els romans: aprendrem a escriure amb símbols ibers, experimentarem amb materials per construir cases com les seves, dissenyarem una ciutat a la manera romana i jugarem com els infants de l'antiga Roma. Farem el joc preferit de la Iulia: el terni lapilli!
Programa del dia:
Informació general
Cal descarregar el formulari d’inscripció a www.atzagaia.cat i enviar-lo per correu electrònic. Un cop validada la documentació, es facilitarà un número de compte bancari per a fer el pagament.
Organització i normativa. El casalet està organitzat pel Museu de la Mediterrània i l’Associació Atzagaia. Activitat regida pel Decret 267/2016 de la Generalitat de Catalunya sobre activitats de lleure infantil i juvenil.
L’organització es reserva el dret a anul·lar el casalet si no s’assoleix el nombre mínim d’inscripcions.