Exposició "Les pedres. In situ" d’Anna Mitjà

18 de març del 2019

Entrada gratuïta

"Les pedres. In Situ" Anna Mitjà

Primera exposició del 2019 del Cicle d’Art Contemporani “Camins Propers”, tracta d’una exposició amb un pretext audiovisual, el projecte cinematogràfic “Les pedres”. L’assaig que trobem és un binomi videogràfic que compta amb un vídeo sobre el procés creatiu de la cineasta cap a l’aproximació narrativa i de tractament de la pel·lícula “Les pedres”, el qual dialoga amb el vídeo teaser de la pel·lícula.

Anna Mitjà (Girona, 1990) va estudiar un Postgrau en Art Contemporani a Universitat Oberta de Catalunya i un Grau en Comunicació Audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra. Des de juliol de 2017 és artista resident a La Volta de Sant Narcís. Ha treballat en guió i muntatge amb cineastes com Isa Campo, Isaki Lacuesta, Pere Vilà i Joanot Cortès, i en la direcció artística de “Les amigues de l’Àgata” (dirigit per L. Alabart, A. Cros, M. Verheyen i L. Rius, 2016). El 2015 va debutar en llargmetratge documental amb “Amb poc” (Bòlit Mentor, 2015-16) i ara està desenvolupant el seu primer llargmetratge de ficció, Les Pedres, finançat pels Ajuts Kreas.

Camins Propers

"Dinàmiques fluïdes" maap.
Camins propers - Cicle d'Art Contemporani
Del 06.09.19 al 28.10.19